Thursday, January 1, 2009

Heppi New Year

Hmmmm semalam new year kan.Apa dia new year tu tahun baru ...Apa yang baru nya ? Aku sendiri pun tak tau apa yang baru apa yang lama...lemau ngan barua ramai laa kat dunia ni..Lemau sebab dah tak motivate dah memandangkan keadaan dunia yang makin hampeh...Barua hmm golongan ni ramai semenjak dua menjak nie dah rasa masa zaman jepun nak serang malaya laa pulak sebab masa tu ramai golongan BARUA jepun nie kat Malaya api now istilah BARUA nie ramai terlalu lamai tak kira dimana mana saja ada jer barua dulu barua kira spy la nie barua ...spy ada kaki mengampu membodek pun ramai aku panggil depa nie semua BARUA!!!!

Tapi aku bukan nak bincang pasal BARUA!!! tapi pasal tahun baru kenapa masa tahun baru jer baru kita nak timbul pelbagai azam...tiap tiap tahun berazam itu lak ini lah..Aku nak tanya korang dpt kr fullfil azam-azam tahun 2008? Macam aku semua gagal ehehehheheh nak berhenti rokok hampeh...nak itu ini pun hampeh..tapi aku dah jumpa 'selesema burung' ahhahahahaha....Macam aku tak semua aku nak buat masa 2008 dapat..untuk 2009 aku dah tak ada apa-apa dah nak harapkan just tried to finish the year...sebab aku rasa baik aku'go with the flow' so that aku tak kecewa sengan apa yang aku bakal hadapi...kalau letak harapan atau azam terlalu tinggi kalau tak dpt makin slesam burung laa aku sebab nak kasi cool and cold jiwa

Cuma yang aku harap pada 2009 tiada lagi laaa orang orang berperang atas sebab-sebab bodoh...Spread the love y'all

Tiada lagi konspirasi tiada lagi BARUA_BARUA.....

2 comments:

FARYN said...

ko takyah ar benti merokok...
nanti paru2 ko dah tak kuat..ekeke

ayau aka BEkMEnG said...

ehhehehheh tul tu...hehehhe tapi wa teringin nak kawen laa tu pasal nak kene stop ....