Thursday, January 15, 2009

Apa Hal Bising bising ...ada lelong ka...?

Hmmm memang laa macam taik macam sial,celaka,keparat #&!!!!**&%#@# ITU lah kata kata aku kat Pemerintah ISrael mmg dia umpama Mike Tyson bertumbuk dengan OSman Kering sapa yang menang off coz Mike..macam tu leee dengan konflik Israel vs Hamas. Pembuli
Tapi bukan semua masyarakat YAHUDI yang menyokong tindakan kerajaan mereka nie. Sama gak ngan Masyarakat Palestine baik islam or kristian kat GAZA tak semua mereka ini baik..Betul tak ? we only human right...

Akan tetapi yang aku heran masyarakat MALAYSIA..apa pasal nak terpekik terlolong kutuk ISrael kat sini ...apa faedahnya ? Adakah pihak israel ambil kira jawapan dia HARAM siapa kita nak sekat mereka bila mereka-mereka ini di backup oleh kuasakuasa besar dunia macam Amerika,Britian (yang menubuhkan negara ISRAEL) ..Aku sendiri terpikir macam mana nak buat apa yang harus dilakukkan aku rasa aku tak leh buat apa-apa sebab aku ni kecik tak der kuasa lain laa kalau aku jadi PM malaysia macam macam aku leh buat KUASAI F.A.M pun buleh. BOIKOT barangan AMERIKA & BRITIAN well aku rasa tu pun tak berkesan sebab apa kalau kita boikot semua tak beli ..kadar pengangguran sure jadi bila rakyat kita yang keje ngan kompeni US & UK kene buang sebab kompeni tak leh cari makan tak gitu..unless kerajaan bagi pampasan atau ambil mereka-mereka ini keje dlm bidang gomen dan gaji dibayar 2 kali ganda ..sure semua leh boikot product frm US n UK tak gitu...

Aku amat kesian nengok sorang mamat nie..terpekik terlolong ...marahkan israel dia pikir israel ambek kesah dia mengembek dulu dia mengembek pasal mat rempit alih alih mat rempit buat onar kat masjid di LUMUT PERAK ..aku rasa mamat ni gila glamer baik dia pi kat PBB buat ucapan bantahan..ooppsss sorry dia tak berbahasa Inggeris tak macam calon PAS@P36....

Kesimpulannya senang je..semua pemimpin arab harus bersatu menentang Israel mcm mana Sadam buat. Allah s.w.t dah bagi satu senjata yang lebih hebat dari bom nukelar pada semua negara islam..iaitu 'MINYAK' sekat jualan pada US,UK sure Israel n sekutunya boleh mampus tak gitu. Ini buat malu jer bila negara Kristian spt Venezuela yang begitu beria-ia membantah kekejaman Israel..APa dah jadi dengan semua negara ARAB kecut teloq ka..Pak Arab-pak arab hanya tau dtg ke sana-sini membuat ONAR ...Fuck ARAB ....pikir -pikir lah sampai bila mender mcm nie harus berlaku..HAMAS mengalah bukan bererti kalah ..pikir lah nasib rakyat anda di GAZA

1 comment:

FARYN said...

aku setuju ngan ko..jerit camne pun israel tu bukan nak dgr pun...nak boikot barangan tu pun cam tak berbaloi jugak.takan la aku kena buang sume barang2 yg dah listed kena boikot tu?tu kira membazir,dah jadi geng syaitan la plak kan..

pak arab jahiliyah tu sume wat bodoh,butakan mata pekakkan telinga sbb bukan negara diorg yg jahanam kena serang..