Tuesday, December 23, 2008

ADDUUUUHHHH !!! TAK PAHAM APA DIA DISCLAIMER

OMG apa dah jadi nie dengan orang orang kat malaysia i mean kebanyakkan laaa terutama annoynomous laaa ....BLOG aku nie mewakili rasa hati aku dan tak bersangkut paut pun dengan tempat kerja aku kaaa....apa pekerjaan aku kaa...awat laaa hangpa nie..kalau korang tak puas hati dengan aku jumpa face to face jangan babitkan tempat kerja aku..ADUHHH WTF laaaaa

Satu lagi paham tak pasal disclaimer ..oohh ya mungkin si 'annon' si 'annon' ni tak paham pasal disclaimer atau apa itu disclaimer..aku nak pinjam kata-kata ARWAH TAN SRI P RAMLEE...:-'MENGAPAKAH ALLAH MENJADIKAN KAU SEBAGAI MANUSIA..ALANGKAH ELOK KALAU ENGKAU DI LAHIRKAN MENJADI HAIWAN'...sebab apa aku kata mcm tu sebab Manusia di berikan akal dan otak untuk berpikir ...note kaki setiap blog kan ada disclaimer

PLEASE MUTHAFAKER read the disclaimer...jangan je main serbu tempoh ..hentam keromo..neeway kalau aku dpt tahu mana mana hasil penulisan aku di manipulasikan oleh pihak pihak tertentu...satu je aku nak cakap "I see you in COURT" and mak sure mak bapak korang ada harta yang banyak sebab aku akan saman sampai 7 keturunan ko terpaksa jadi HAMBA untuk CLAN aku...;

jangan marah aaaaaa.......renung-renungkan

2 comments:

lavidalabelle said...

dorang sah-sah tak faham sebab dorang anony @ onani tu sekolah tamil.

lavidalabelle said...

aku rasa kera-kera sumbang itu sekolah tamil tu pasal depa tak faham.