Monday, December 8, 2008

HIPOKRIT boDoh SomBong



Dua-dua ni adalah kings of hipokrit and bodoh sombong

Dah lama aku tak menulis bukan apa sebab terlalu sebok mengejar dunia. Ya betul DUniawi ni penting jugak kalau tak kejar tak berasap laa dapur. Tajuk kita hari nie pasal pekara di atas. Semua manusia dalam dunia ni tak terlepas dengan pekara diatas termasuklah aku.


Hipokrit well its part n parcel of a human being sometimes kita terpaksa jadi hipokrit sebab nak jaga hati nak jaga kerja kita well to me fuck laa sesapa yang nak jadi hipokrit pasal nak jaga hati orang tapi bab nak jaga keje or clients its a must laaa DUNIAWI....nanti alamat mati kebulur laa takkan nak mintak kat ULAMAK-ULATMAK pulak (sengaja aku salahkan ejaan) contoh terbaik aku ada sorang kawan dulu masa dia belom join organisasi aku bukan main dia hantam aku nyer organisasi bila join dia backup like nobody business then bila blah dia hantam wahhhh betul nyer hipokrit kawan aku nie tapi tak pe..dia terpaksa hipokrit sebab keje..bab hipokrit sebab nak jaga hati ni laa yang aku kureng or tak bole blah for what nak jaga hati orang kalau kita tau benda tu salah and boleh buat masalah kat kita or organisasi. Pernah dalam satu meeeting adalaaa sorang nie complaint sebab cara aku yang kasar but to me dengan cara macam tulah sesetengah manusia bangang bole diajar jadi dengan selambanya aku bagitau kat semua dlm meeting tu "if they cant cope up with my way they better dont work with me' or dlm erti bahasa lain 'you can fly kite' coz i dont give a damm for me the result shows. How i do it..it doesnt matter yang penting the end result semua puashati (the clients) kalau nak berlembut baik aku jadi ULATMAK (lembutkah mereka) lol.


Bodoh sombong nie biasa laaa banyak siot laa nie kat merata tempat termasuklah kat kawasan persekitaran aku. Tapi the king kong of bodo sombong is our politician baik frm BN or opposition
sebab apa aku kata lagu nie.Depa semua tak mau dengar pendapat masing-masing kononnya berjuang untuk rakyat berjuang PUNDEK...memang semua tak boleh bawak berbincang...bawak biawak boleh lah. Masa trajedi tanah runtuh barubaru nie pun boleh lak blaming each other for that sib baik benda nie tak masuk media ...cant you people works things out for the benefit of the people who involved in this tragedy instead of blaming each other.HEY fuck your politic views laaa for time being.

Ni semua nak jadi hero rakyat konon mereka bole bela rakyat ..eeiiii geli laaa DOLLLL...korang cuma amek kesempatan nak meraih simpati rakyat tak betol betol ikhlas. Tengok muka masing-masing pun tau PUNDEK laa korang. Memang laa ada isu politik dalam pembinaan rumah-rumah di kaki bukit atau atas bukit yang merbahaya but FUCK IT laa time-time benda dah jadi.SEBAB korang tak mau ambil kira pepatah 'PREVENTION IS BETTER THAN CURE' korang cuma pandai blaming each other jer..ini lah yang di maksudkan HIPOKRIT boDoh SomBong





As for me i only be a hipokrit person bila kene mengena dengan ringgit and cents other than that i dont give a damm.....'keep your family close but keep your eney closer"

No comments: