Monday, November 17, 2008

ADA racun ROUNDUP tak nak sembur tumbuh-tumbuhan

Air apa agaknya tu yaa...mungkin hanya sekadar 'AQUA' kot..hahhahaaa


GAYA SEKOR "ANGEL" YANG DISAYANGI GILA OLEH REPORTERS..tertibnya dia TOK TI pun kalah pasal tu kot reporters reporters semua on her side marvellous
hmmmm manipulate visual n the news ..wow..rasa depa nie buta..or buta perut..."visual never lied" my dear. aku ingat lagi aku pernah kena saman 2 kali ..one from ZOUK KL disko haprak milik seorg bitch from singapore and 2nd time frm kamdar..masa konsert dewa kat KL tower..you also was there bro..remember..bagi aku cerita si anak sinclair n minah bernama tumbuh-tumbuhan ni adalah satu pekara remeh..tak leh bawa kegawatan ekonomi menjadi puluh pun...Rasional or tak pasal pc depa tu aku tak tau laaa..coz aku tak nampak apa pun yang aku nengok few reporter yang kononnya tak puas hati sebab kene tunggu lama bila berdepan dengan pihak dDB semua amek pendekatan 'baling batu sembunyi tangan'...wahhhh best kan perangai orang melayu memang patut laaa THERESA KOK cakap korang orang melayu haprak...berani kerana benar takut kerana salah..aku rasa aku mewakili MELODI kita org paparkan mender mender tu semua sebab it happened..pengurusan DDB pun janji ada ekslusif kononnya...we all paham its a weeding kalau tak dapat ekslusif pun tak pa..but DDB gak halang kitaorg frm balik masa tu..but tu me aahh fuck laa semua..tapi yang best masa pc between DDB, reporters n melodi jadi..ada 2 org so called themself very etika reporter laa cakap melodi tiada etika..well my dear aku nak tanya korang ada ka..masa weedding tu wahai elly frm murai.com n zulhusny frm mana ntah ..korang lak lebih lebih semalam pahal..kalau takder pada malam tu duduk diam diam sudah..jangan menyampok dan menghangatkan lagi keadaan..example today murai.com lapor benda yang manipulate sama sekali there was no debate between minah karat tu n amin frm DDB..if kitaorg manipulate ko apanye..i still remember masa arwah ibu yusni terlantar di hospital, she gave us the permission to interview her n what did murai said to us MELODI..kitaorg ni tak beradab dan tak prihatin sebab interview org sedang sakit..well elly arwah bagi permission so we all buat laa or ko cakap jer you are just plain fucking jealous ..visual have the upperhand than your report..buat apa nak bising bising we reporters should stay together...macam mana laa org nak respect reporters hiburan bila korang tak unite langsung dah macam gampang macam haram je perangai sesekor.....macam kampong tolong laaa ubah sikap korang malu siot aku dengan korang korang semua..cakap macam KeLING..putar alam shah..ramai reporters akan marah sebab ku tulis macam nie well pity them laa as if i give a FUCK bout it janji tiap tiap bulan aku pi ATM ..primeworks masukkan gaji aku..

And talking bout ethics hmmm ini masalah besau..kebanyakkan reporters print especially on entertaiment mana ada etika daaa...admit je..macam contoh si ELLY from murai.com lee you wasnt there n yet ko depan komputer ko type je apa yang ko dengar n apa yang ko wahh best yeee..and for rudie harian metro sejak bila ada undang-undang kene mintak permission nak siarkan gambar orang wahhh, ko bayangkan news nanti semua jadi black laa sebab tak leh amek gambar cut waste...orang just amek gambar bangunan ...air sirap n binatang je kot

best nyer berita berita di MALAYSIA nie...wow...sungguh impressive ...macam gak dengan keadaan gomen dia n also pembangkang dia..semua patut sumbat dalam longkang wow its rhyme....

Tak yah nak kecoh kecoh relax sudah jangan jadi jaguh kampong ..wahai reporters reporters sakalian..we should be together..make love among each other not war...tu pasal laa aku maleh nak tulis pasal hiburan coz its sucks..



renung renungkan

3 comments:

Anonymous said...

Panas nampak......

ayau aka BEkMEnG said...

tak aah mana panas ada aircond maa

MizzPhyz said...

Setuju!setuju! setuju!
spread da' fuckin lurve u olss!!!