Saturday, November 15, 2008

Artis BODOh.....







Ini adalah contoh artis Malaysia yang BODOH..HINA..MANGKOK dan TIADA JATI DIRI SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA dan lebih penting tiada ciri ciri jadi KHALIFAH kat rumah sendiri..lagi senang bahasa kampong laaa jadi macam si RE dalam filem DOREMI..kipas lipas..bakal kena QC laa mamat nie

Asal aku cakap macam tu..belom apa apa lagi dah pentingkan cakap si bini..sebab apa ...bini lagi famous lagi kaya dari dia...DIA ni KAYAP jer...kalau hangpa semua tak percaya bole laa nengok MELODI esok...depan ramai orang SANG BINI boleh buat muka membentak kerana si laki nak buat press conference ngan reporter MALAYSIA...

Bagi SANG BINI tu mungkin reporter malaysia tak der class kot...reporter indon lebih klass apa yang klass sangat reporter indon tu ntah laa setau aku reporter sana mana ada etika...tengok sudah masa TOK Ti nikah...depa yang buat kecoh macam haram nak mengamok gamok besaq sangat ka TRANS TV tu...aku rasa reporter NHK pun cool...ini laa akibat minum es jeruk terlampau banyak....

Aku rasa laaa kalau macam nie bole haru biru rumah tangga bila BINI lak wear the pants. BUkan apa ini semua sebab tak pi kursus kawen yang macam gampang tu laa..neeway apa motif kursus kawen tu hah..you tell me..? when kadar penceraian kat sini almost 38 percent...heheheh sebelum apa menatang ngok nie zaman mak bapak kita tok nenek kita kadar divorce tak laa besau macam ni mampuijh pi laaa kat depa..ni kita balik pasal artis ngok kita nie...Hang rakyat MAlaysia tapi ngan reporter malaysia n also kawan kawan dia .....dah cakap INDON...awat buruk sangat ka bahasa melayu..kalau tak geti cakap melayu macam minah botak tu aalllaa si amani tu "i look stupid if i speak malay' hang cakap laa mat salleh pun reporter leh terima cakap bahasa rojak pun tak pa...ni .nah haaaiihh cakap indon walaa weiiii

Aku rasa elok hang bakaq laa passport kaler merah hang tu hang tukaq kaler hijo lagi baguih kalau hang pun rasa INDON lagi best dari MAlaysia..ini laa akibat half breed ..bak kata Rais YAtim.."TIada Jati diri dan harga diri sebagai orang MElayu dan rakyat MAlaysia"Aku rasa laa kan artis mcm ni dah tak perlukan publisiti dari media frm malaysia....kalau macam tu senang jer penyelesaian dia..tak yah laaa media kat mesia nie sebok sebok...pasal dia dan juga keluarga dia GI MAMPUIH LAAA DEPA...yang aku heran satu jabatan kat sini macam kimak dah laa budak ko kene layan macam anjing masa nak buat coverage si NGOK dan si CakCIboooo ni kawen...bole lagi buat special segment siap panggil kat studio live lagi...macam Toraik...Sebab apa Boss-boss jabatan tu FUCKING GLAMOUR FREAKZ...nak glamour nasihat aku pada depa tu...jadi ARTIS laaa tapi jangan laa jadi artis macam si NGOK nie....







p.s. aku rasa kalau mamat pelari pecut tu ada ..sure dia ajak si ngok n cakciboo nie lari 100 meter kot sambil membawa tape rekorder ...hahahahahahhaaha jangan marah aaa its the truth....





renung renungkan






No comments: