Wednesday, November 12, 2008

Apa nak JAdi nIe




Aduh .....tetiba detik hatiku bila aku nengok seseorg yang aku kenal selama nie dah jadi ntah apa apa ntah...dulu masa dia ngan aku ...kira dulu masa dia ngan aku ...semengah gak idop dia..

La ni mungkin pasangan baru dia nyer pasal kot dia jadi lagu nie..isk kesian gak aku nengok...berkawan pun ngan manusia ntah apa apa ntah...kekadang aku nengok nama kekawan dia yang baru n also their faces makes me wanna PUKE.....alahai

Tapi apa nak buat tu dah jadi pilihan idop dia..nampak sangat hipokrit..nak buat lagu mana..wa tetiba jadi kesian terpikir apa laa yang dia cari dalam idop dia nie..or mungkin dia jelous ...cemburu ngan idop aku ...well who knows...i love my life now..even ada ups n downs but i love every each minute of it...dah nama pun idop sure ada ups n downs macam aku main poker online...semalam menang ratusan ribu ari nie kalah ...tapi tak kisah laaa duit virtual bukan betol ...kalau betul memang TAK laaa
Yang laki dia pun mat arip lee sukun...wanna be gak tak kisah laa banyak duit ke apa ke..yang penting dalam idop kita ialah prinsip dan maruah. Hang kaya lagu mana sekali pun kalau hang tak ada prinsip and maruah you are nobody you just another bloodyfool..

Orang involve dalam entertaiment line ...ko pun sebok mencari kawankawan dalam line nie....orang involve ngan org org koperat aka keparat ko pun sama nak menempel...the exact words is "GROUPIES" hish kalau umur belasan or awal 20an kira ok laa

ni aduh lubang kubur pun dah terbukak setengah masih nak jadi lagu tu..darn..why laa like that...

Serius aku heran...manusia boleh berubah dalam sekelip mata...dulu bukan main pegang pada prinsip now..HARAM aka HARAM JADAH or APA KEJADAHnya ini...wa pongkius... :)

Nasihat aku is be yourself..improve it..never let your pride n principal..down in the drain hanya kerana ....ko dengan manusia hipokrit yang ada penyakit OTAK..



renung-renungkan....




p.s. betul ka HOT FM numero uno laa nie


No comments: