Wednesday, November 5, 2008

politician semua macam KAmBEnG





























Semua sure heran asal aku cakap semua ahli politik kat malaysia macam kambeng...sebab depa nie semua hanya tau mengembek....membentangkan usul mereka...

Depa nie semua bukannya reti nak duduk dengaq n buat conclusion..bincang apa yang tak betul...macam kera sumbang pun ada sometimes..bila tak mau dengaq pendapat ahli parlimen yang lain....Kalau korang ingat blog aku nie ANTI GOMEN korang silap laaa..kalau korang ingat aku nak mengampu atau membela parti PAKATAN RAKYAT lagi laaa korang salah...

Blog aku nie neutral...aku pangkah parti tupperware. Nak kata aku komunis lagi laa salah..aku benci komunis seluruh keturunan aku dikenali sebagai PEMBUNUH KOMUNIS...wa salute depa..

Berbalik pasal kambeng-kambeng yang dalam bangunan parlimen..kalau tak salah aku lah..hari tu masa si najib bentangkan usul apa ntah..aku dah lupa..si Anwar anak lelaki Ibrahim ala ala tak puas hati dia dok interupt si najib pastu kene sound ngan speaker dia n kekawan kambeng dia terus kuar dewan...tinggal lah si najib dan kambeng-kambeng dia terpingga pingga...Wa malu siot...janji anwar konon nak bela nasib negara malaysia..well as a friend of mine told me...'hang toksah laa percaya bebudak MCKK sebab depa hanya pandai ."MCKK = Mereka Cekap KOLOM KO*e' sahaja ....

kalau ko wahai anwar tak puas hati pasal...apa yg najib cakap..tunggu lepas najib cakap..then you tell him off apa yang ko rasa tak betol..ini ko keluar dewan ngan gerombolan ko...ko pikir apa ko buat tu membantu...rakyat malaysia...aku rasa tak..sebab as rakyat malaysia aku nak tau gak..apa yang ko nak bantai si najib tu...samada benda yg kau cakap tu betol or hanya auta bukan fakta...dengan cara ko main blah je macam tu nampak sangat laa kau tak ready lagi nak jadi HERO ....

and pada YB sri Gading...n kinabatangan korang nie tak ubah macam badut aliff tendang wau...bak kata s shamsuddin dlm pendekar bujang lapok...'sarkis'..kena lah tempat duduk kat parlimen pun sebelah sebelah sorang duduk kerusi no8 sorang lagi no 7...section E dlm parlimen...cuba biar org cakap pastu baru korang bantai...sebab korang boleh kumpul fakta..then only you attack...aku rasa nak je aku bagi korang kambeng kambeng di parlimen ...termasuk speaker my favorite book."the art of war'...kalau korang tak paham english aku leh translate ke melayu..cina..tamil ..iban even bahasa batak pun aku leh translate...

kitaorg undi korang bukan nak tengok korang bergaduh macam bunch of kambeng....jangan jadi macam parlimen kat taiwan laa...kat sana sebab terlampau banyak sangat makan mee segera sikit sikir nak gaduh..korang nak ke kena label mcm tu..aku rasa king george kalau dia idop dia tengok parlimen malaysia lagu nie..sure dia gelak n cakap "well i told you so..these people aint ready to manage their country'..


apa apa pun...suka hati korang...lah wahai YB YB yang budiman...lu pikir laa sendiri.....





















2 comments:

Anonymous said...

lu pun macam kambeng...........emmmbeeek.........hehehehehe.........chacha

ayau aka BEkMEnG said...

seperti biasa laa mereka mereka ni berlindung di balik nama anonymous kerana tak berani ke depan suka hati mak bapak ko laaa..yang penting korang semua kene tipu lebih 50 tahun ....ngan politik kat malaysia....