Tuesday, November 4, 2008

teringin nak makan nasi minyak lagi kot



hmmm sekali lagi...norman ngan abby..kebaaaabooommm..sekali lagi adegan menagis berlaku...hmmm wa nak komen pun malas ..pasal bab nageh menangeh nie coz mengingatkan kan aku pada satu sandiwara yang pernah berlaku dalam hidop aku....

tapi tak kisah laa bab sandiwara tu sebab aku dah tak kisah...cuma aku nak honest opinion korang laaa....dengan statement statement norman..memey n abby...nak cakap pun dah tak guna benda dah jadi.....

nak buat nakal kene laaa ambil sikap pandai makan pandai simpan..macam beberapa org kekawan aku...ada gf but family depa tak lupa tanggung jawab....

abby pun pi serang norman kat set asal...tak ke menjatuhkan maruah sebagai seorang wanita sebab dalam kes nie dia dah menang...dia patut chill...tapi nak buat lagu mana aku bole cakap je...aku paham apa yg abby lalui....dia stress ..

yang si memey nie..ramai lagi lelaki bujang hensem...kaya...contoh abg hattan laaa kaya single nak kata hensem tak laa tapi ok laaa ..hehehehehehe

so korang yang baca sila tinggalkan laaaa komen komen anda....

pada abby n norman...masih ada jalan penyelesaian...

p.s. berdosa besar seorg isteri menuntut cerai pada suami...dan berdosa juga pada suami suami yang tidak menjalankan tanggung jawab mereka pada keluarga....

2 comments:

sukahati said...

abby mmg tak patut serang norman camtu, tapi kiter kene paham jugak. Dia baru 45 hari bersalin, stress dgn rumahtangga, stress dgn perangai laki....mau taknyer meroyann. Laki pon tak balik rumah...so bila masa nak berbincang???

norman - Hmm..diwaktu2 rumahtangga mcm neh pun, masih boleh kerja?!! Pastuh ckp berhempas pulas cari rezeki. Ape ingat tugas suami tuh bg duit jer ker?? Pengertian tanggungjwb tuh meluas. Pastuh boleh lg backing2 si memey tuh. Haihhh...mmg ader sesuatuhh. Ok, kalo nk kawen lg satu pun, settlekan dulu mslh rumahtangga.

Memey - tatau la nk ckp ape.

ayau aka BEkMEnG said...

ahhahaaha